סתימות ביוב הינן דבר שכיח כמעט בכל בית בין אם זו דירה בבניין משותף, בית פרטי, חצר משותפת ועוד. לרוב הסתימות ביוב גורמות להצפות וריחות לא נעימים עד כדי התפרצות הביוב והטרדה לכל האנשים בסביבה. סתימות בביוב נגרמות בדרך כלל מאי שימוש נכון במערכת. אך גם במקומות בהם יש הקפדה על שימוש נכון, ישנה תופעה של סתימה הנובעת משורשים החודרים לצנרת וגורמים לסתימה.

צינורות הביוב עוברים מחוץ לבית במקומות אשר בהם ישנה גם צמחייה. העצים נוטים להכות שורשים ולהתרחב. ברגע שהשורשים פורצים לכל עבר, לא מן הנמנע שהם יחדרו גם אל מערכת הביוב וינסו להתפשט גם הלאה. הם לא ממש מתחשבים במה שכל זה גורם מעל לפני השטח, כאשר את התוצאות רואים ובעיקר מריחים כל העוברים והשבים.

כיצד לפתור את בעיית השורשים בביוב

על מנת לאבחן את הבעיה שאכן מדובר בשורשים בביוב, יש להסתייע באינסטלטור מקצועי שייתן מענה מהיר ואיכותי תוך כדי אבחון שורשים בביוב ללא הרס וללא חשיפת הצנרת. כיום לאור הכנסת השיפורים הטכנולוגים ניתן לאבחן ולטפל בו זמנית בשורשים בביוב במהירות וביעילות וללא הרס והוצאות מיותרות.

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, הינה נחשבת החברה המובילה בישראל לטיפול בבעיות צנרת מים וביוב בכל תנאי שטח ובתוך מבנים תוך שימוש במכשור מהמתקדם ביותר בענף וצוות עובדים מיומן.
כחלק משירותי החברה, ניתן לבצע אבחון שורשים בביוב בשיטת RRS. השיטה בה נעזרים במכונה משוכללת המוחדרת לצנרת הביוב ולה זרוע מיוחדת בעלת ראש פלזמה היוצרת סילון מים דק ובלחץ גבוה. הזרוע מסתובבת סביב הצינור וחותכת את השורשים בצורה מדויקת מבלי לפגוע בצינור. הפסולת נשטפת החוצה מחוץ לצינור ובכך נפתרים מהבעיה.

תיקון צנרת ללא הרס

בתהליך אבחון שורשים בביוב, חברת מ. איתן עובדת בעזרת ציוד מתקדם הכולל מצלמה מיוחדת לביוב בעלת סיב אופטי, איתה ניתן לסרוק את כל מהלך הקו לאורכו ולזהות את מקום הבעיה במדויק. גם לאחר ביצוע החיתוך ושטיפת הקו מפסולת השורשים, מתבצעת בדיקה נוספת עם המצלמה לאיתור שיירים ו/או סדקים שנגרמו על ידי השורשים.
במידה והצינור תקין מכניסים חומר נגד שורשים הנקרא "רוטקס" אשר מגן על הצינור ומונע חדירה או גדילה של שורשים חדשים.

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה פועלים בפריסה ארצית עם צוותים ניידים שיגעו לכל נקודה ויבצעו אבחון שורשים בביוב ויתנו מענה במקום בצורה מהירה, יעילה ומקצועית וללא הרס מיותר.

החברה מעניקה אחריות מלאה על ביצוע העבודה ומשתמשת בציוד ובמכשור המתקדם ביותר ובחומרים איכותיים העומדים בכל התקנים הדרושים.