עד לא מזמן חידוש ושיקום צנרת מים, ביוב וניקוז היו כרוכים בתהליכים מסובכים של איתור הבעיות, חשיפת הקווים ע"י שבירת בטונים, הרמת ריצוף חפירות ונזקים נוספים שגררו גם הוצאות מיותרות ומצב לא נוח והפרעה להמשך הפעילות ואיכות החיים. עם כניסת הטכנולוגיות החדישות בעולם האינסטלציה, עבודות אלה נעשות בעזרת צילום, חידוש ושיקום צנרת ללא הרס ושבירות וחסכון בהוצאות מיותרות.

עבודות צילום צנרת לעבודה נקייה

כיום ניתן לבצע עבודות אינסטלציה בעזרת צילום צנרת ראשוני בתוך הצנרת הקיימת, לאתר את הבעיות ולתת פתרונות של חידוש ושיקום הצנרת שגם הם נעשים באמצעות רובוטים המוחדרים לתוך הצינור ומבצעים את העבודה. בשלב הראשון מתבצע צילום צבעוני ואיכותי, תוך שימוש בסיב אופטי או רובוט זעיר, המצלמים את פנים הצינור לצורך אבחון ואיתור הכשלים בצנרת. התמונה המתקבלת מצביעה על מיקום התקלה ועל מהותה. הצילום, מאפשר קבלת תמונה באיכות הגבוהה ביותר ובכך לאתר סדקים ושברים, גופים זרים החוסמים את מהלך זרימת המים, איתור חדירת שורשים, שברים וניתוקים בקו וכו'.
התוצאה המתקבלת מאפשרת קבלת החלטה על אופן הטיפול בשיקום וחידוש הצנרת והחזרתה למצב תקין.

צילום צנרת ביוב וחידוש ללא הרס

כאשר אנו מבצעים צילום, שיקום וחידוש צנרת ללא חפירה. הטכניקה הזו כרוכה בשימוש עם ציוד מותאם, צוות מקצועי, וטכנולוגיה מתקדמת. שיטה זו מיושמת על ידי חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ, המבצעים עבודות אלו על ידי צוותים מיומנים ומקצועיים הזמינים לכל בעיה ובכל מקום ברחבי הארץ. כל מה שצריך לעשות זה לפנות לחברת מ.איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ אשר יבצעו את העבודה בצורה מקצועית, מהירה ואיכותית.

בשיטת הצילום שיקום וחידוש הצנרת, אין צורך בהחלפת הצינור המקורי, ניתן להחדיר לאורך הצינור שרוול גמיש ואלסטי שנמתח לאורך הצינור במרחק הדרוש ולאחר תהליך הקשיה במגוון שיטות וטכנולוגיות השרוול והחומר מתקשים ובעצם נדבקים לדופן הצינור המקורי ויוצרים קטע חדש, חזק במיוחד ועמיד לאורך זמן. תהליך זה משמר את הצנרת הקיימת וכל העבודה נעשית ללא חפירה, הרס והפרעה להמשך אורח החיים בצורה תקינה.

צילום צנרת ביוב רק אצל המומחים

חברת מ. איתן המומחים לאינסטלציה בע"מ הינה המובילה בישראל בתחום הצילום, שיקום וחידושי צנרות ללא הרס ובעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ופתרונות ייחודיים המבוצעים על ידי צוות עובדים מיומן ומקצועי.
הניסיון הרב והשימוש בציוד הכולל רובוטים משוכללים, וחומרי גלם איכותיים העומדים בכל התקנים הדרושים, מאפשר לכם ליהנות מפתרונות מהירים, אחריות מלאה, שירותי איכותי ומחירים אטרקטיביים.