תיקון צנרת אצל המומחים

חברתנו המומחים לאינסטלציה מתמחה בחידוש ותיקון צנרת ביוב ללא הרס.
בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אשר משלבת רובוטים מהמתקדמים ביותר בעולם שפותחו ועוצבו לתת מענה לכל כשל בצנרת הביוב אנו משקמים ומחדשים כל סוג של צנרת והכל ללא הרס חפירות ושבירות.
העבודה מתבצעת בצורה ידידותית לסביבה וחוסכת בעלויות.

שיקום צנרת ביוב

הטלאה:

תיקון צנרת ביוב בשיטת ההטלאה נועד לתקן את צנרת הביוב \ מרזב ללא חפירה , שבירה , והרס מסביב.
התיקון מיועד לצנרת שיש בה כשלים כגון : חור , הפרדה כתוצאה מתזוזת קרקע , חיבור צנרת לא תקין וכו'.
בשיטה זו אנו מכניסים לתוך הצנרת טלאי המורכב מסיבי זכוכית וקרבון מוספג בפולימרים ומצמידים את הטלאי בלחץ רב ובחום רב לצינור וכך לאחר 40 דקות בלבד מקבלים קטע צינור חדש במקום הקטע השבור.
הטלאי חזק עד פי 98 מהצינור הישן אינו נמעך או נשבר עמיד לשנים רבות גם במצבים בהם מוזרמת לביוב חומצה ושאר חומרים תוקפניים אשר מזיקים לצנרת עצמה ואינם מזיקים לטלאי.
טלאי מיוחד למצב של שורשים במצב של חסימת שורשים בביוב קיים טלאי מיוחד שהוא רעיל מאוד כלפי חוץ וחזק מאוד הוא אינו מאפשר לשורשים לחדור לצנרת.
במקרים של קריסת צנרת או עיוות במקרים של קריסת צנרת או עיוות קיים ברשותנו רובוט מהמתקדמים ביותר בעולם אשר נכנס לצינור ומבצע תיקון בשיטת ההטלאה. כך גם לגבי עצמים זרים החודרים לצנרת כגון : ברגים , מסמרים , ברזלי בנין , גזעים , בטון וכו'.

שיטה זו חוסכת ללקוחותינו כסף רב וזמן יקר והכל ללא הרס, חפירות, עיכובים. וכמובן מועילה למערכת הביוב.
שיטה זו קיימת בגרמניה כ-10 שנים ובארץ כ-3 שנים. אנו מייבאים את מיטב החומרים מגרמניה, אנגליה וכו'.
כמו כן יוצאים פעם בשנה לפחות מנהלי הצוותים לגרמניה, אנגליה להשתלמויות בטכנולוגיה וטכניקות חדישות המיובאות על ידנו לישראל.

אחד הכלים היעילים ביותר כיום לאיתור נזילות בקיר היא המצלמה הטרמית. זהו כלי אשר מאפשר לאתר תקלה בצנרת הביוב ללא צורך בפתיחה ושבירת קירות.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים הבאים

תיקון צנרת ביוב ללא הרס

גילוי סימני רטיבות

במידה וגיליתם סימני רטיבות ועובש בקיר, שהולכים ומתפשטים, סביר מאוד להניח שקיימת נזילה כלשהי בקיר, ובמצב זה יש לקרוא לאינסטלטור לצורך איתור וטיפול בנזילה. בעבר, לצורך איתור נזילות היו נוהגים לשבור את הקיר כולו. כיום, באמצעות המצלמה הטרמית, ניתן לאתר את המיקום המדויק של הנזילה.

מצלמה טרמית – נעים להכיר

בעבר אינסטלטורים היו משתמשים בכלי עבודה ידניים שונים כגון פטיש וצינורות לצורך איתור נזילות. כיום בעידן הטכנולוגי, שלא פסח גם על תחום זה, אינסטלטורים ובעלי מקצוע משתמשים באמצעים טכנולוגיים שונים בכדי לבצע את עבודתם באופן יעיל ונקי יותר. אחד מאמצעים אלו היא המצלמה הטרמית, אשר פעולתה מתבססת על חום לצורך איתור נזילות. במקרה בו קיימת נזילה בתוך הקיר, תשתנה הטמפרטורה סביב מקור הנזילה.
צילום צנרת במצלמה הטרמית מציגה לאיש המקצוע את שינויי הטמפרטורה על צג מסך המצלמה, וכך הוא מסוגל לאתר באופן מדויק את מיקום הנזילה ולשבור את הקיר במיקום הספציפי, במקום לשבור את הקיר כולו.

יתרונותיה של המצלמה הטרמית

  • טפטוף מים – ישנם מקרים בהם קיים טפטוף המצריך סגירה של ברז מים ראשי או של אחד הברזים בבית. כאמור, מצלמה טרמית עוזרת לאתר את המקור המדויק לטפטוף.
  • עובד בקיר וסדקים – כאשר אנו רואים בקיר כתמים אשר מתפתחים לעובד וסדקים המצביעים על נזילה, מצלמה טרמית תאתר את המיקום המדויק ובכך ניתן למנוע נזק גדול יותר.
  • מניעת שבירה מיותרת של קירות ונזק לבית.
  • בדיקת קירות לפני מעבר דירה – לפני כניסה לדירה חדשה ניתן לסרוק באמצעות המצלמה ולאתר נזילות שאינן נראות לעין.

ישנם משטחים שאינם מאפשרים למצלמה טרמית להגיע אל המיקום שממנו מתחילה הנזילה. לדוגמה כאשר הצנרת מוטמנת עמוק בקרקע בשטחים פתוחים, מצלמה טרמית תתקשה לזהות את המקור, ובמקרים אלו יהיה צורך במכשור נוסף היות ותנאי השטח מורכבים  יותר.
אך רב רובם של הנזילות בבתים מקורן בצנרת אשר נמצאת בתוך קירות הבית. עבור נזילות בבתים ובבניינים, מצלמה טרמית היא הכלי היעיל ביותר שניתן להשתמש בו כיום לאיתור מקור הנזילה. מצלמה טרמית יכולה לאתר נזילות הנובעות ממגוון גורמים כגון: נזילות ממרזבים, איטום שאינו תקין בגג הבית, שברים וסדקים, איטום בלתי תקין בחדרי אמבטיות ובמרפסות וכד'.

המלצות

בין לקוחותינו